ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Aby zrealizować uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży należy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania Produktu złożyć oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy w formie pisemnej (wysyłając wiadomość e-mail). Po jego złożeniu, w ciągu 14 dni należy odesłać produkt/y, których umowa dotyczy.

Zwracane produkty muszą być oryginalnych opakowaniach, z oryginalnym zabezpieczeniem oraz metkowaniem. Zwrotowi nie podlegają Produkty wyprodukowane według specyfikacji Kupującego lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. Zwrot należności za zwrócone towary nastąpi w terminie do 14 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazany przez Kupującego numer konta bankowego. W przypadku płatności natychmiastowych zwrot zostanie dokonany na rachunek bankowy podpięty pod w/w metodę płatności. 

Prosimy o kontakt przed wysłaniem zwracanego towaru, co znacznie ułatwi i przyspieszy procedurę zwrotu, e-mail: ryczka.info@gmail.com.

Adres do zwrotu: Gołaszyn 68, 64-600 Gołaszyn

 

REKLAMACJE

Jeżeli po otrzymaniu Towaru Kupujący stwierdzi w nim wady powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym (wysyłając wiadomość e-mail zawierającą imię i nazwisko Kupującego, numer zamówienia, nazwę Towaru i dokładny opis wady). Następnie po otrzymaniu odpowiedzi od Sprzedającego o przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego, Kupujący musi przesłać reklamowany Towar (zabezpieczony odpowiednio przed uszkodzeniem) wraz z dokładnym opisem wady za pośrednictwem firmy kurierskiej. Aby reklamacja była uznana za skuteczną, musi ona zawierać dane Klienta, jego adres do korespondencji, wskazanie wady, datę jej wykrycia, żądany sposób usunięcia wady, dowód zakupu.

Reklamacja będzie rozpatrywana w przeciągu 14 dni od jej wpłynięcia, o ile będzie ona spełniać warunki wskazane powyżej. Jeżeli reklamacja nie będzie kompletna, SPRZEDAJĄCY wezwie Klienta do uzupełnienia reklamacji, zaś termin 14 dni liczony będzie od dnia uzupełnienia reklamacji.

Towar wadliwy zostanie przez Sprzedającego naprawiony lub wymieniony na inny. Jeśli naprawa nie będzie możliwa, Sprzedający zobowiązuje się zwrócić Kupującemu równowartość ceny Towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie Towary do wyboru. Zwrot należności za zwrócone towary nastąpi w terminie do 14 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazany przez Kupującego numer konta bankowego. W przypadku płatności natychmiastowych zwrot zostanie dokonany na rachunek bankowy podpięty pod w/w metodę płatności.

Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie Towaru zamówionego z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora lub wyświetlacza telefonu Kupującego, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach materiału, z którego został wykonany Towar, nie stanowią podstawy do reklamacji Towaru.

Warunkiem złożenia reklamacji na uszkodzenie w transporcie, jest przysłanie wraz z reklamacją spisanego wyłącznie w momencie odbierania Towaru protokołu szkody.